Известие

Collapse
No announcement yet.

Температурен датчик! Проблем!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температурен датчик! Проблем!

    Здравейте колеги,

    Вече няколко пъти докато шофирам забелязвам, че температурата ми както е на 90 градуса така за 2/3 секунди отива на 70. След още толкова време отива до към 60 полсе на 50, връща се до към 80 и хайде на 90. Не го прави винаги, но се случва често! Термостата е сменен и като я карам с закачена диагностика реалната температура си е 88/90 градуса. Дава ми като грешка датчик на температурата! Ще съм Ви благодарен, ако ми кажете кой точно е този датчик. Виждам един, който е на термостата, но не знам той ли е и дали е само един?

    Благодаря предварително
    Audi A6 3.0 TDI
    Infiniti FX35

  • #2
    Само 1 е. Смени го като ти прави проблем
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Благодаря много,колега.
      Audi A6 3.0 TDI
      Infiniti FX35

      Comment


      • #4
        http://www.alfa156.net/tech/bulbs/fr...solebulbs.html

        За обща информация.
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
          http://www.alfa156.net/tech/bulbs/fr...solebulbs.html

          За обща информация.
          Линка или темата обърка колега модератор

          Колега хубаво е термостата да се смени заедно с датчика, но не е задължително разбира се добрата новина е че е на лесно достъпно място :
          Last edited by thecleaner; d.m.y г., 14:39.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Ако си пазиш стария датчик, сложи него.....
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Линка или темата обърка колега модератор

              Колега хубаво е термостата да се смени заедно с датчика, но не е задължително разбира се добрата новина е че е на лесно достъпно място :
              Линка, линка.. Ето го верния

              http://www.alfa156.net/tech/fr_index...mperature.html
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
              ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
              Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

              Comment


              • #8
                и на мен ми се случи да мени темп. рязко оказа се че е запушена малката трабичка на термостата която е за обезвъздушаването и в термостата остава въздух което лъжи датчика на темп.
                sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от TMAX Покажи съобщение
                  Здравейте колеги,

                  Вече няколко пъти докато шофирам забелязвам, че температурата ми както е на 90 градуса така за 2/3 секунди отива на 70. След още толкова време отива до към 60 полсе на 50, връща се до към 80 и хайде на 90. Не го прави винаги, но се случва често! Термостата е сменен и като я карам с закачена диагностика реалната температура си е 88/90 градуса. Дава ми като грешка датчик на температурата! Ще съм Ви благодарен, ако ми кажете кой точно е този датчик. Виждам един, който е на термостата, но не знам той ли е и дали е само един?

                  Благодаря предварително
                  Този ефект може да се прояви и при наличието на въздушна възглавница в охладителната система! Не е зле да се провери и това.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    Този ефект може да се прояви и при наличието на въздушна възглавница в охладителната система! Не е зле да се провери и това.
                    Почти сигурно е въздушна възглавница - първо провери това - продухай тръбичката, за която ти писа колегата по-нагоре. Има опасност и да ти се предава гарнитурата на главата.
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      Ще се възползвам от темата на колегата не искам да отварям нова?
                      Та значи ката загрее колата(малкиа и големиа кръг),не включва 1'ва(93ГРАДУСА) степен на вентилатора а си загрява за 2'ра(97ГРАДУСА)степен след като достигне 88 градуса си спира и така на ново.Некви идеи,на диагностика не можаха да ми кажат ниц?
                      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                      Comment


                      • #12
                        Сменяй датчик. Когато моя се прецака, започна да вкючва перката както му е кеф, докато някрая вдигна 110 градуса и чак тогава го взех насериозно. За малко да си хвърля двигателя, заради един датчик.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Vanco Покажи съобщение
                          Сменяй датчик. Когато моя се прецака, започна да вкючва перката както му е кеф, докато някрая вдигна 110 градуса и чак тогава го взех насериозно. За малко да си хвърля двигателя, заради един датчик.
                          Това че не включва 1-ва степен на колегата няма общо с датчика проблема си е изцяло в инсталацията на колата не в компютъра и прилежащите му датчици
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                            Ще се възползвам от темата на колегата не искам да отварям нова?
                            Та значи ката загрее колата(малкиа и големиа кръг),не включва 1'ва(93ГРАДУСА) степен на вентилатора а си загрява за 2'ра(97ГРАДУСА)степен след като достигне 88 градуса си спира и така на ново.Некви идеи,на диагностика не можаха да ми кажат ниц?
                            Намери някой с диагностичен софт дето мое да тества перката дали се пуска, т.е дали след като екуто пусне(ако) сигнал, дали той се приема нататък, като за всеки случай си дал кабелите на реостатите(предполагам че си с 2 ако си с 2 перки) на късо или просто си ги свързал с пластинка помежду им - ако първата степен се пусне, значи реостата е проблемен, ако не - жици, кабели, релета и прочее.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Бях на диагноистика,принудително се включва(демек човека нитиска бутана за тест на перка 1 и тя се включва,после 2,така нема проблем) на сама не ще,после ми каза,че термоса 1 степен бил на 97градуса да ама не,нали му викам,че до сега не е било така и той се опитва нещо да ме убеждава.Както отбеляза колегата съм с 2 перки и 2 реостата,кой от 2'та е за 1 степен-горния или долния?
                              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                              Comment

                              Working...
                              X